ITVISORS-HOME3

Mendix Support

Hoe ondersteunen wij u met Life time Mendix Support?

De door ITvisors in projecten middels Mendix-software ontwikkelde applicaties worden ook door ons voorzien van support en beheer van kwalitatief hoog niveau. ITvisors Support Organisatie beheert een ruim aantal applicaties van verschillende klanten.

Na de oplevering en in gebruikstelling van de applicatie wordt er met onze klanten een service level agreement (SLA) afgesloten. De SLA bepaald de omvang, beschikbaarheid en response en reactietijden specifiek voor de klantomgeving ingericht. Deze SLA is zo ingericht dat de kracht van het Mendix platform, snelle ontwikkeling en doorontwikkeling, hierin geborgd zijn. 1e, 2e of 3e lijns-support behoren tot de mogelijkheden.

Naast reactief support bieden wij ook proactief support aan waarbij de omgeving actief gemonitord wordt om er voor te zorgen dat problemen opgelost zijn voordat ze ontstaan.

De op maat gemaakte afspraken kunnen worden gekoppeld aan de deskundige kennis van de gecertificeerde consultants van ITvisors, de opgestelde documentatie voor support en de, indien gewenst, 24 uur / 365 service. Op die manier ontstaat er een supportorganisatie die de klant van ITvisors volledig ondersteunt, en volledig geïntegreerd en afgestemd blijft met verdere ontwikkeling binnen het Mendix platvorm van de klant.